Retourbeleid
Geen zorgen! Als je niet helemaal verliefd bent op je product of als het pakketje per ongeluk een avontuur heeft gehad en beschadigd is aangekomen, dan kun je het ruilen of retourneren. Maar vergeet niet, het product moet wel aan een paar voorwaarden voldoen – we zorgen ervoor dat je snel weer happy bent met je nieuwe aanwinst!
Email: service@huisdierkampioen.nl
Bel: 085- 0607566
Stappenplan voor Retourneren
Neem Contact Op
Laat het ons binnen 36 uur weten via service@huisdierkampioen.nl. Vergeet niet om een kort verhaal te vertellen over wat er is gebeurd, inclusief foto’s van de beschadiging(en).
Retourneer Binnen 14 Dagen
Bij Huisdier Kampioen streven we naar tevreden klanten! Daarom heb je 14 dagen de tijd om je producten te retourneren. Houd er rekening mee dat als er 14 dagen zijn verstreken sinds jouw aankoop, we helaas geen volledige terugbetaling kunnen aanbieden. Vul ons retourformulier in om het proces te versnellen.
Check je Aankoop
Belangrijk: Pakketten die worden teruggestuurd zonder een bevestigingsbericht en zonder vooraf contact met onze klantenservice te hebben gehad, worden niet geaccepteerd. Controleer of het product bij ons is aangeschaft. Retouren van producten die niet bij ons zijn gekocht, kunnen we helaas niet verwerken.
Stuur je factuur mee (ontvangen bij je aankoop als PDF bijlage per mail)
Dit zorgt voor een snelle afhandeling van je retour bestelling.
Houd Rekening met Handlingskosten
De retourkosten bedragen 3,25 en gelden alleen voor producten die onbeschadigd en ongebruikt zijn. Deze kosten worden verrekend met het terug te betalen aankoopbedrag.
Verpak je Product Zorgvuldig
Zorg ervoor dat het product goed verpakt is voordat je het retourneert, zodat het in goede staat bij ons aankomt.
Stuur het Product Op
Lever het pakket in bij een pakketdienst en houdt je verzendbewijs goed bij!
Wacht Op Bevestiging
Zodra we je retour hebben ontvangen en verwerkt, ontvang je een bevestiging van ons. Dan zorgen we ervoor dat alles in orde komt!
Dank je wel voor je begrip! We staan klaar om je te helpen als je vragen hebt.
Terugbetaling
Het aankoopbedrag van je bestelling wordt zo snel mogelijk gecrediteerd, in ieder geval binnen 14 werkdagen. Deze betaaltermijn start op het moment dat wij je retourzending hebben ontvangen en aan retourvoorwaarde voldoet. Je ontvangt hierover een bevestiging.
We behandelen wekelijks de retourzendingen. Zodra jouw retour is verwerkt, ontvang je van ons een e-mail. Op de dag dat je deze e-mail ontvangt, geven wij opdracht om het geld aan je terug te storten. Het crediteren verloopt altijd via dezelfde betaalmethode als de originele betaling, tenzij anders afgesproken. Indien je niet aan onze retourvoorwaarden voldoet, blijft de betalingsverplichting bestaan. In dat geval ontvang je daarvan altijd bericht. Als je je volledige bestelling retourneert en verzendkosten hebt betaald, worden ook de verzendkosten aan je terugbetaald.
Indien je een transporttoeslag hebt betaald, wordt deze afhankelijk van de reden van retour mogelijk terugbetaald. Als we besluiten om de transporttoeslag niet terug te betalen, stellen we je daarvan persoonlijk op de hoogte via e-mail.
Als er haast is bij het terugboeken van het aankoopbedrag, meld dan je retourzending telefonisch of per e-mail aan onze consumentenservice. Geef hierbij de Track & Trace-code van je retourzending door. In dat geval kunnen we de creditering eerder uitvoeren.
Hoe je je geld terugkrijgt, is afhankelijk van de betaalmethode die je hebt gebruikt:
- Creditcard: Het bedrag wordt teruggestort op je creditcardrekening. Neem voor meer informatie over terugstortingen met je creditcard contact op met je creditcardmaatschappij.
- Paypal: Het betaalde bedrag wordt teruggestort op je Paypal-rekening.
- iDEAL: Het betaalde bedrag wordt teruggestort op je rekening.
- Bancontact: Het betaalde bedrag wordt teruggestort op je rekening.
Ruilen
Het is niet mogelijk om producten uit onze webshop te ruilen. Je kunt de producten volgens de retourprocedure terugsturen en vervolgens in de webshop een nieuwe bestelling plaatsen. De retourzending wordt naar ons hoofdkantoor verzonden, waar het verder wordt verwerkt. Daarna kun je ervoor kiezen om een nieuwe bestelling te plaatsen in onze webshop, of om het product meteen in de winkel aan te schaffen.
Email: service@huisdierkampioen.nl Bel: 085- 0607566